Panaszkezelés

Tisztelt Ügyfelünk!

Amennyiben elégedetlen képzési szolgáltatásainkkal vagy képzési tevékenységünk bármely részével, kérjük, jelezze ezt felénk Nemes Zoltán kollégánál a mellékelt panaszlap kitöltésével az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

  • e-mail:        anderzol.kepzes@gmail.com
  • telefon:       06304054742
  • posta:        4138 Komádi Dobó út 2.

Írásbeli panaszára 5 munkanapon belül reagálunk, továbbá értesítjük helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenységeinkről és azok bevezetésének határidejéről.

Miután panasza beérkezik az ügyfélszolgálati irodánkra, annak jogosságát a Nemes Zoltán vezetőnk elbírálja, kijelöli a reklamáció elhárítására felelős személyt és a végrehajtás határidejét.

Véleménye fontos számunkra, ezért a társaság minőségirányítási vezetője a reklamáció lezárását követően valamennyi, az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést megkapja, elemzi azokat és a megszüntetésükre hozott intézkedéseket, és az ügyfélszolgálati irodánkon tartja nyilván.