Tisztelt Ügyfelünk!
Amennyiben elégedetlen képzési szolgáltatásainkkal vagy képzési tevékenységünk bármely részével, kérjük, jelezze ezt felénk Nemes Zoltán kollégánál a mellékelt panaszlap kitöltésével az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
- e-mail: anderzol.kepzes@gmail.com
- telefon: 06304054742
- posta: 4138 Komádi Dobó út 2.
Írásbeli panaszára 5 munkanapon belül reagálunk, továbbá értesítjük helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenységeinkről és azok bevezetésének határidejéről.
Miután panasza beérkezik az ügyfélszolgálati irodánkra, annak jogosságát a Nemes Zoltán vezetőnk elbírálja, kijelöli a reklamáció elhárítására felelős személyt és a végrehajtás határidejét.
Véleménye fontos számunkra, ezért a társaság minőségirányítási vezetője a reklamáció lezárását követően valamennyi, az adott reklamációhoz, panaszhoz, annak kivizsgálásához kapcsolódó feljegyzést megkapja, elemzi azokat és a megszüntetésükre hozott intézkedéseket, és az ügyfélszolgálati irodánkon tartja nyilván.